درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

 
 
 
 
 
 
 
آخرین رویدادهای روابط عمومی
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی
  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی
  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟
  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست
  روابط‌عمومی در عصر ابهام
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
 
خبرنامه روابط عمومی
 
 
فیلم های روابط عمومی

  معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل»


معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل»

ادامه فیلم های روابط عمومی
 
نظرات کاربران شارا
  دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
عالی بوه ممنون
  دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
عالی
  آگاهی‌رسانی روابط‌عمومی‌ها برای نجات زمین: گامی همسو با روز طبیعت
بسیار عالی؛ متشکر از مسئولیت پذیری روابط عمومی ها در زمینه نجات زمین
  کارکرد های بسته بندی در فروش
مرسی از مقاله خوبتون. امیدواریم صنعت بسته بندی بتونه پیشرفت‌های بیشتری داشته باشه و جایگاه خودشو در مارکتینگ پیدا کنه.
 
پیشخوان روابط عمومی- روزنامه ها

نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه

نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه


مشاور وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو تاکید کرد: با توجه به انزوای بخش معدن در جامعه، روابط عمومی‌ها از طریق رسانه‌ها می‌توانند در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی کنند.
ادامه خبر یک
  1    2    3    4    5 
 
 
سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
اخبار روابط‌عمومی
سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
در این جمله، آلبرتو موراویا می‌گوید که سکوت در برابر کسی که سعی می‌کند بیهوده ما را عصبانی کند، نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست. وقتی کسی سعی می‌کند ما را عصبانی کند، معمولاً هدف او این است که ما را کنترل کند یا به ما آسیب برساند. اگر ما در برابر او سکوت کنیم، به او نشان می‌دهیم که کنترل او بر ما را قبول نداریم و عزت نفس ما را زیر سوال نمی‌برد.
راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
آموزش روابط عمومی
راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف یکی از مهم‌ترین اصول روابط‌عمومی است. متخصصان روابط‌عمومی باید ابتدا نیازها و دغدغه‌های مخاطبان هدف خود را درک کنند تا بتوانند پیام‌های خود را طوری سفارشی کنند که برای مخاطبان هدف جذاب و مرتبط باشد.
مقالات روابط عمومی
چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
روابط‌عمومی و ارتباطات ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند تا شهرت برند خود را ایجاد کنند. با توسعه راهبردهای روابط‌عمومی و ارتباطات مؤثر، سازمان‌ها می‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند، تصویر برند را شکل دهند، اعتماد مشتری را ایجاد کنند و روابط مثبت با مخاطبان کلیدی ایجاد کنند.
گزارش‌گری بومی
ارتباطات و روزنامه نگاری
گزارش‌گری بومی
یکی از راه‌های این کار، «گزارش‌گری بومی» است که به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت‌های داخلی تیک‌تاک که مختص این اپلیکیشن طراحی شده‌اند، برای تهیه محتوا استفاده کنند. رسیدن به کاربران در جایی که قرار دارند به خبرنگاران کمک می‌کند جوانان را که معمولاً از تیک‌تاک استفاده می‌کنند، به اخبار علاقمند بسازند.
۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
اخبار روابط‌عمومی - رضا غبیشاوی
۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
با دستور کار وارد مصاحبه شویم. یعنی از قبل، هدف از مصاحبه را بدانیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. ما در مصاحبه قرار است جواب چند سوال را دریافت کنیم و این جواب ها قرار است تیتر شوند. غیر از این، بیهوده کاری است.
روابط‌عمومی و صداقت
مقالات روابط عمومی
روابط‌عمومی و صداقت
صداقت برای روابط‌عمومی نیز مهم است زیرا به جلوگیری از بحران‌ها کمک می‌کند. هنگامی که سازمانی صادق است، کمتر احتمال دارد دروغ یا اطلاعات گمراه کننده منتشر کند. این امر می‌تواند به جلوگیری از بحران‌هایی مانند بحران‌های اعتباری و بحران‌های رسوایی کمک کند.
چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
آموزش روابط عمومی
چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
این جمله توماس پین، فیلسوف و انقلابی آمریکایی، بیانگر این واقعیت است که بحث کردن با کسی که به دلایل و استدلال اعتقادی ندارد، معمولاً بی‌نتیجه است.
روابط‌عمومی داده
فناوری نو و هوش مصنوعی
روابط‌عمومی داده
روابط‌عمومی داده (Data PR) یک رویکرد جدید به روابط‌عمومی است که بر استفاده از داده‌ها برای بهبود ارتباطات و تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف تمرکز دارد. این رویکرد از طریق جمع‌آوری، تجزیه‌وتحلیل و تفسیر داده‌های مختلف، به منخصصان روابط‌عمومی‌ کمک می‌کند تا:
ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
فناوری نو و هوش مصنوعی
ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
در این مقاله، نویسنده به این سوال می‌پردازد که چرا رفتار مغرورانه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، به طور گسترده‌ای پذیرفته و حتی ستایش می‌شود. او استدلال می‌کند که این امر ناشی از چندین عامل است.
مرگ عکاسی استوک؟
ارتباطات و روزنامه نگاری
مرگ عکاسی استوک؟
عکاسی استوک به عکس‌ها یا ویدیوهایی گفته می‌شود که با هدف فروش به مصرف‌کنندگان یا کسب‌وکارها به صورت مجوزدار یا بدون حق امتیاز تولید می‌شوند. این عکس‌ها طیف گسترده‌ای از موضوعات را شامل می‌شوند، از تصاویر تجاری و انتزاعی گرفته تا عکس‌های طبیعت و افراد.
اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
ارتباطات و روزنامه نگاری
اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
لایحه جدیدی در ایالات متحده به دولت قدرت می‌دهد تا رسانه‌های غیرانتفاعی را که به عنوان ضد اسرائیلی یا یهودی‌ستیز تلقی می‌شوند، ساکت کند. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد آزادی مطبوعات ایجاد کرده است.
چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
فناوری نو و هوش مصنوعی
چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته با منشأ ناشناخته دوباره آنلاین شده است، زیرا جوامع آنلاین یک بار دیگر توییت مرموز سام آلتمن را جدا می‌کنند. چت‌بات هوش مصنوعی مرموز "gpt2-chatbot" تقریباً یک هفته پس از ناپدید شدن ناگهانی، دوباره آنلاین شده است.
یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
ارتباطات و روزنامه نگاری
یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ منبع ارزشمندی برای متخصصان روابط‌عمومی است که به دنبال ارتقای مهارت‌ها و ایجاد روابط قوی‌تر با روزنامه‌نگاران هستند. با درک یافته‌های این گزارش و استفاده از فرصت‌های ارائه شده، متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند به طور موثرتری با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنند و به اهداف ارتباطی خود دست پیدا کنند.
اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
اخبار روابط‌عمومی
اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
در سری نشست های به‌کارگیری هوش مصنوعی در فعالیت های روابط‌عمومی 17 اردیبهشت 1403، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با اشاره به شناسایی الگوریتم‌های افزایش مخاطبان با استفاده از هوش مصنوعی گفت: افزایش اقبال عمومی به محتوای رسانه ای، سرمایه مهمی است که به استحکام هویت دانشگاه کمک می‌کند.
اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
ارتباطات و روزنامه نگاری - سپهر زارع
اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
به نظر می‌رسد ترور رسانه‌ای یک مفهوم بدون چارچوب و ساختار است که در بسیاری از موارد به عنوان یک ابزار سیاسی برای طبیعی جلوه‌دادن شرایط اجتماعی که ناشی از اقدامات اشتباه یک سیستم مدیریتی بوده، استفاده می‌شود و در حقیقت بیش از آنکه عمق علمی و روان‌شناختی داشته باشد بر مسائل سیاسی و لاپوشانی‌های حزبی، استوار است.
چشم‌انداز جستجوی مدرن
فناوری نو و هوش مصنوعی
چشم‌انداز جستجوی مدرن
روابط‌عمومی دیجیتال فرآیند ایجاد و توزیع محتوای رسانه‌ای با هدف کسب پوشش رسانه‌ای است. این یک ابزار قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتبار است. علاوه بر این، روابط‌عمومی دیجیتال نیز می‌تواند به بهبود سئو کمک کند.
5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
اخبار روابط‌عمومی
5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
مدیر باید درباره اهداف شخصی و سازمانی با کارکنان صحبت کند. هدف‌‌‌گذاری یکی دیگر از جنبه‌‌‌های مهم انگیزشی برای مدیریت است. مدیریت می‌تواند در مورد اهداف شخصی کارکنان بحث و تبادل نظرکرده تا آنان را با اهداف سازمان هماهنگ کند. هدف‌‌‌گذاری باعث شفافیت در مورد نقش‌‌‌ها و مسوولیت‌‌‌ها می‌شود.
معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
اخبار روابط‌عمومی
معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
امروزه بسیاری معتقدند که پایه و اساس تحقیقات و پژوهش‌های علمی بر مدارک و مستندات و سوابق متکی بوده و هر چه این مستندات کامل‌تر و پربارتر باشد، به همان اندازه موفقیت صاحبان خرد در زمینه پیشرفت و پژوهش در علوم مختلف افزایش خواهد یافت.
 
 
 
 
 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir